Pro naši pražskou centrálu hledáme posilu za kolegyni na mateřské dovolené – někoho, kdo zvládne skloubit péči o kolegy s řízením kanceláře a zajistí, že vše bude fungovat hladce. Pokud máte rádi rozmanitou zodpovědnou práci a už máte v malíku běžnou agendu na recepci, přidejte se k nám!
co vás čeká
... vedení dvoučlenného týmu recepce a zajištění plynulého chodu kanceláře
péče o centrálu a podpora managementu
organizace firemních akcí, večírků a interních kampaní ve spolupráci s marketingem a HR týmem
BOZP agenda – spolupráce s poskytovatelem na revizích a bezpečnostních opatřeních
administrativní správa a fleet management
co vám nabídneme
práci na plný úvazek na dva roky s možností prodloužení
příležitost k rozvoji a zapojení se do menších i větších projektů
work-life balance (30 dní dovolené, narozeninové volno a možnost občasné práce z domova)
volitelný balíček benefitů v hodnotě 650 Kč měsíčně (Multisport karta, Kafeterie, životní či penzijní připojištění)
stravenkový paušál proplácený přímo do mzdy (2500 Kč měsíčně)
kvalitní zaškolení a podpora nejen do začátku
moderní pracovní prostředí v centru Prahy
přátelský, mladý a vždy pozitivně naladěný tým recepce
co od vás očekáváme
předchozí zkušenost na obdobné pozici (recepce, office management)
výborné komunikační a organizační schopnosti
dobrá uživatelská znalost Excelu a schopnost rychle se adaptovat na různé systémy a aplikace
angličtina na komunikativní úrovni
možnost nástupu ideálně v průběhu března
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.