Proč sis kdysi zvolila naši společnost?
Práce v personální agentuře pro mě byl sen, od 15 let jsem prostřednictvím Randstadu chodila na brigády všeho druhu: administrativní práce, různé pozice ve výrobě, roznos letáků a další. Po absolvování obchodní akademie, v mých 20 letech, jsem ještě přijala nabídku na týdenní brigádu přímo v Randstadu, jen jako administrativní výpomoc - zástup za krátkodobou dovolenou. Z týdne se stalo 18 let :-)
Na jakou pozici jsi do Randstadu nastupovala?
Nastupovala jsem na pozici administrativní pracovnice, po půl roce jsem se stala konzultantkou, po 3 letech jsem povýšila na post manažerky ústecké pobočky a v roce 2015 jsem otevřela pobočku v Chomutově. Nyní působím jako Branch Manager pro oblasti Ústí nad Labem a Chomutov.
Jak se ti podařilo se takhle úspěšně posunout v kariéře?
Pro mě to bylo jednoduché. Práce je mým koníčkem a ráda se učím novým věcem. Nenechám se otrávit něčím, co se na první pohled zdá jako komplikace, vždy se snažím najít nějaké řešení. A baví mě jednat s lidmi – našimi klienty, kandidáty i s kolegy v mém týmu.
Co ti práce v naší společnosti dala – co ses naučila?
Je to můj první zaměstnavatel a zde jsem se naučila vše, od odolnosti proti stresu po vedení zaměstnanců. Naučila jsem se, že někdy je potřeba zatnout zuby a něco obětovat (většinou čas), protože každá výzva vás posune dál.
Co naopak pro tebe byla největší výzva? Jak vidíš své působení dál?
Největší výzvou pro mě bylo otevření nové pobočky v Chomutově, což byl můj projekt. Jsem moc ráda, že se velmi úspěšně rozvíjí. Nyní působím na pozici Branch Managera a mým cílem je předání zkušeností mým kolegům a další rozvoj svěřených poboček. A pro mě osobně to jsou zase příležitosti, jak se něco nového naučit.
Takže, když se tě zeptáme, kde se vidíš za 5 let… :)
Samozřejmě, že v Randstadu :-)